مقالات علمی ختنه

بهترین دکتر ختنه در تهران

بهترین دکتر ختنه در تهران کلینیک یاهوسلامت

بهترین دکتر ختنه در تهران

شما پدران و مادران گرامی ساکن شهر تهران که به تازگی صاحب فرزند پسر شده اید احتمالا به دنبال بهترین دکتر ختنه در تهران هستید. انجام عمل ختنه کاری حساس است که نمی توان آن را به دست هر فردی سپرد. تنها مراکز معتبر و پزشکان متخصص اجازه انجام این عمل حساس و دقیق را دارند.

در گذشته ها عمل ختنه توسط افراد غیرمتخصص انجام می شد و در برخی مواقع آسیب هایی که به فرد در کودکی به دلیل ختنه اشتباه خورده تا بزرگسالی نیز ادامه دارد. ناباروری، ناتوانی جنسی ، زودانزالی ، انسداد مجرای ادراری و … از جمله مشکلاتی هستند که در اثر ختنه غیرتخصصی می توانند در آینده برای فرزند دلبند ما پیش بیایند. پس برای یافتن بهترین دکتر ختنه در تهران لازم به تحقیق و بررسی دقیق وجود دارد.

پیشنهاد ما به شما کلینیک تخصصی ختنه نوزادان تهران است که توسط دکتر عباس معین اداره می شود. در این مقاله با یاهوسلامت همراه باشید تا اطلاعات مفیدتری درخصوص این کلینیک بدست آورید.

بهترین دکتر ختنه در تهران به روش سنتی و حلقه

تجربه و تخصص بهترین دکتر ختنه در تهران

با توجه به حساسیتی که انجام عمل ختنه در نوزادان دارد و اگر این عمل به درستی صورت نگیرد تبعات جبران ناپذیری را برای فرد در بزرگسالی به دنبال خواهد داشت ، دکتر عباس معین که متخصص نوزادان و کودکان هستند تصمیم به تاسیس کلینیک تخصصی ختنه نوزادان تهران گرفتند.

اگر شما والدین گرامی به دنبال بهترین دکتر ختنه در تهران هستید با مراجعه به سایت یاهوسلامت و رزرو نوبت می توانید در اسرع وقت نسبت به ختنه نوزاد خود اقدام کنید. سایر خدمات مربوط به کودکان و نوزادان از قبیل واکسیناسیون، اجاره دستگاه زردی، درمان زردی نوزادان، تست قند خون، سوراخ کردن گوش و … نیز در این مرکز انجام می شود.

مقاله پیشنهادی : آیا انجام ختنه بدون درد امکان پذیر است؟

بهترین دکتر ختنه در تهران جراحی ختنه

دسترسی به کلینیک بهترین دکتر ختنه در تهران

کلینیک تخصصی ختنه نوزادان تهران در محله تهرانپارس تهران واقع شده است که دسترسی به آن نیز بسیار آسان است. آدرس این کلینیک تهرانپارس ، بین فلکه دوم و چهارراه تیرانداز، نبش کوچه 162 غربی ، پلاک 1 واحد 1 می باشد. عمل ختنه چه با روش سنتی و چه با روش حلقه توسط شخص آقای دکتر عباس معین متخصص نوزادان و کودکان انجام می شود.

دسترسی به این کلینیک از طریق تاکسی، اتوبوس، مترو و خودروی شخصی امکان پذیر است و بسیاری از والدین از شهرستان های اطراف تهران برای ختنه نوزادان خود به این کلینیک مراجعه می کنند. تخصص و مهارت دکتر عباس معین در انجام ختنه نوزادن به روشهای سنتی و حلقه موجب اطمینان خاطر والدین و معرفی این مرکز به والدین دیگر شده است.

بهترین دکتر ختنه در شرق تهران

کلینیک تخصصی ختنه نوزادان تهران در محدوده شرق تهران (محله تهرانپارس) آماده ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی به نوزادان و کودکان دلبند شماست. انواع ختنه (سنتی و حلقه) بدون درد و خونریزی و با بی حسی موضعی، سوراخ کردن گوش، واکسیناسیون، درمان زردی، اجاره دستگاه زردی نوزاد، شنوایی سنجی و … شامل این خدمات است.

علاوه بر این خدماتی از قبیل جراحی سرپایی، پیرسینگ، ترمیم تنگی مجرای ادراری، تست قند خون و فشار خون و … به کلیه افراد در سنین مختلف ارائه می شود. ساکنین شرق تهران می توانند در اسرع وقت نسبت به دریافت خدمات این مرکز اقدام نمایند. علاوه بر شرق تهران کلیه مناطق 22 گانه تهران و شهرستان های اطراف نیز می توانند از خدمات درمانی و بهداشتی این مرکز بهره مند گردند.

بهترین دکتر ختنه در تهران و شهرستانهای اطراف تهران

کلام آخر

در این مقاله با یکی از بهترین دکتر ختنه در تهران (دکتر عباس معین متخصص نوزادان و کودکان) و همچنین با کلینیک تخصصی ختنه نوزادان تهران آشنا شدیم. چنانچه قصد انجام ختنه برای فرزند خود را دارید با کلینیک تماس گرفته و یا با مراجعه به سایت نسبت به رزرو نوبت اقدام نمایید.

یاهو سلامت ، کلینیک تخصصی ختنه نوزادان تهران

یاهو سلامت کلینیک تخصصی ختنه نوزادان در محله تهرانپارس تهران آماده ارائه خدمات ختنه توسط پزشک متخصص دکتر عباس معین و اجاره دستگاه زردی نوزادان به سرتاسر تهران می باشد. 

فکر خود را اینجا بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare