مقالات علمی ختنه

ختنه نوزاد در پاکدشت

ختنه نوزاد در پاکدشت کلینیک یاهوسلامت

ختنه نوزاد در پاکدشت

ختنه نوزاد در پاکدشت

پاکدشت یکی از شهرستانهای پرجمعیت در جنوب شرق استان تهران است که دارای جمعیت جوانی است. آمار بالای زاد و ولد در این شهرستان نیاز به مراکز پزشکی بیشتری را در این منطقه می طلبد. یکی از خدمات پزشکی که در ماه های اولیه تولد نوزادان پسر انجام می شود ختنه است.

کلینیک تخصصی ختنه نوزادان تهران واقع در محله تهرانپارس تهران ارائه دهنده خدمات ختنه (سنتی و حلقه)، درمان زردی، رفع تنگی مجرای ادراری، واکسیناسیون، سوراخ کردن گوش، جراحی های سرپایی و … می باشد. اهالی محترم شهرستان پاکدشت می توانند برای دریافت خدمات بهداشتی و درمانی توسط پزشک متخصص عباس معین به این مرکز مراجعه نمایند.

ختنه نوزاد در پاکدشت به روش سنتی

در ختنه به روش سنتی پوست اضافه اطراف آلت نوزاد به وسیله تیغ جراحی بریده شده و پس از برداشته شده مقدار اضافه پوست ، دو طرف پوست بخیه می شود. این روش همراه با بی حسی موضعی صورت می گیرد تا نوزاد و کودک دردی احساس نکند. این روش از گذشته های دور انجام می شده و به همین دلیل روش سنتی خوانده می شود.

پس از تمام شدن کار ختنه محل جراحی شده با محافظ ختنه که شی پلاستیکی است پوشانده می شود تا پوشک و لباس نوزاد با این قسمت تماس نداشته باشد. ختنه به روش سنتی در این مرکز با روشی نوین و بدون خونریزی انجام می شود. مراقبت های پس از ختنه برای عدم ایجاد عفونت در این ناحیه می تواند در بهبود سریع جای ختنه موثر باشد. برای مشاهده نمونه جراحی ختنه با روش سنتی به اینستاگرام دکتر عباس معین مراجعه نمایید. 

اگر در شهرستان پاکدشت ساکن هستید می توانید از خدمات ختنه سنتی کلینیک تخصصی ختنه نوزادان تهران (یاهوسلامت) استفاده کنید.

مقاله پیشنهادی : بهترین دکتر ختنه در تهران

ختنه نوزاد در پاکدشت هزینه ختنه در پاکدشت

ختنه نوزاد در پاکدشت به روش حلقه

در ختنه به روش حلقه از تیغ جراحی استفاده نمی شود و تنها از وسیله ای با نام حلقه برای حذف پوست اضافه اطراف آلت نوزاد استفاده می شود. این وسیله از دو حلقه که در درون هم جای می گیرند تشکیل شده و نخی برای سفت کردن آن وجود دارد. پوست اطراف آلت بین این حلقه قرار گرفته و حلقه محکم می شود.

پوست این قسمت در اثر مرور زمان و عدم خونرسانی به این ناحیه خشک شده و پس از حدود ۱۰ روز از سر آلت جدا می شود. این روش بدون درد و خونریزی است و نیازی به بیهوشی ندارد. نکته قابل عرض این است که از روش حلقه تنها در ماه های ابتدایی تولد نوزاد که پوست اطراف آلت ظریف و نازک است می توان استفاده کرد.

اگر کودک شما در سنین بالاتر قرار گرفته باید از روش سنتی و جراحی برای ختنه استفاده کرد. ختنه نوزاد در پاکدشت به روش حلقه در کلینیک تخصصی ختنه نوزادان تهران توسط پزشک متخصص اطفال دکتر عباس معین انجام می شود.

ختنه نوزاد در پاکدشت به روش حلقه

هزینه ختنه نوزاد در پاکدشت

در بحث پزشکی و سلامت یکی از مواردی که بیماران به آن توجه می کنند هزینه دریافت خدمات پزشکی است. مسلما برای والدین پیش از انجام ختنه نوزادشان این پرسش مطرح می شود که هزینه ختنه چقدر است؟ اما باید این را خاطرنشان کرد که در موارد پزشکی نمی توان کیفیت را فدای کمیت کرد.

شما یک بار اقدام به انجام ختنه نوزاد خود می کنید و اگر این کار را به دست فردی غیرمتخصص بسپارید و تصور کنید با بهایی کمتر می توانید این کار را انجام دهید تبعات آن در آینده متوجه شما و فرزندتان خواهد شد.

لذا توصیه می کنیم در زمینه مسائل پزشکی ابتدا تخصص و مهارت پزشک و سپس بهداشت مرکز ارائه خدمات پزشکی را مدنظر قرار دهید. برای اطلاع از هزینه ختنه نوزاد در پاکدشت می توانید با کلینیک تخصصی ختنه نوزادان تهران (یاهو سلامت) تماس بگیرید.

شماره تلفن ختنه نوزاد در پاکدشت

اگر ساکن پاکدشت و اطراف آن هستید برای دریافت خدمات پزشکی، درمانی و زیبایی می توانید به کلینیک تخصصی ختنه نوزادان تهران به آدرس تهرانپارس، بین فلکه ۲ و چهارراه تیرانداز، نبش ۱۶۲ غربی ، پلاک ۱ واحد ۱ مراجعه نمایید. شماره تلفن های این مرکز  ۰۲۱۷۶۷۰۰۹۱۹  و ۰۹۰۳۸۶۱۵۸۱۵  است و ساعت کار این مرکز از ساعت ۱۰ صبح تا ۲ بعدازظهر و ۴ عصر الی ۸ شب است. برای هماهنگی و دریافت نوبت با این کلینیک تماس بگیرید.

ختنه نوزاد در پاکدشت شماره تلفن مرکز ختنه

کلام آخر

در این مقاله با موضوع ختنه نوزاد در پاکدشت ، هزینه ختنه، ختنه با روش حلقه و سنتی در پاکدشت آشنا شدیم. چنانچه در شهرستانهای اطراف استان تهران از قبیل پاکدشت ساکن هستید می توانید از خدمات کلینیک تخصصی ختنه نوزادان تهران به مدیریت دکتر عباس معین متخصص نوزادان و کودکان بهره مند شوید.

علاوه بر خدمات مربوط به ختنه سایر خدمات از قبیل اجاره دستگاه زردی ، درمان زردی ، واکسیناسیون ، ترمیم تنگی مجرای ادرار ، سوراخ کردن گوش، پیرسینگ ، جراحی سرپایی ، نوارقلب ، شنوایی سنجی و … نیز در این مرکز ارائه می شود. برای دریافت نوبت به سایت مراجعه نموده و یا با ما در تماس باشید.

یاهو سلامت ، کلینیک تخصصی ختنه نوزادان تهران

یاهو سلامت کلینیک تخصصی ختنه نوزادان در محله تهرانپارس تهران آماده ارائه خدمات ختنه توسط پزشک متخصص دکتر عباس معین و اجاره دستگاه زردی نوزادان به سرتاسر تهران می باشد. در اینستاگرام ما را دنبال کنید.

فکر خود را اینجا بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *