مقالات علمی تست زردی نوزاد

تست زردی نوزاد در تهران

تست زردی نوزاد در تهران کلینیک یاهوسلامت

تست زردی نوزاد در تهران

تست زردی نوزاد در تهران

زردی در نوزادان با زرد شدن چشم ها و پوست صورت و بدن در روزهای اولیه تولد ظهور پیدا می کند. این زردی به دلیل افزایش بیلی روبین در خون نوزاد و عدم توانایی دفع آن توسط کبد نوزاد است. کبد نوزادان در ابتدای تولد ضعیف و نارس است و توانایی دفع مقدار زیاد بیلی روبین را ندارد. بیلی روبین رنگدانه زرد در خون است که از تجزیه شدن گلبولهای قرمز به وجود می آید.

برای تشخیص و تست زردی نوزادان روشهای مختلفی وجود دارد که یکی از آنها استفاده از دستگاه زردی سنج است. در این مقاله قصد داریم به موضوع تست زردی نوزاد در تهران بپردازیم. پس اگر نوزادی دارید که مبتلا به زردی است بهتر است مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

کلینیک تخصصی ختنه نوزادان تهران (یاهوسلامت) تست زردی نوزاد شما را در شرق تهران (محله تهرانپارس) با دستگاه پیشرفته انجام می دهد. برای دریافت نوبت کافیست با این مرکز تماس گرفته و یا در سایت نسبت به رزرو نوبت اقدام کنید.

چرا تست زردی نوزاد مهم است؟

با توجه به اینکه نوزاد در ماههای اولیه تولد بسیار آسیب پذیر است ، اهمال در تست زردی نوزاد و عدم درمان زردی نوزاد در روزهای اولیه می تواند صدمات جبران ناپذیری به مغز نوزاد وارد کند. این امر موجب فلج شدن و معلولیت نوزاد برای همیشه خواهد شد.

با توجه به عواقب وخیمی که در اثر عدم درمان زردی نوزاد وجود دارد لازم است والدین خصوصا مادران دقت زیادی در مورد زردی نوزاد و پیشرفت زردی داشته باشند. اگر درمان زردی به سرعت انجام نشود حتی مرگ نوزاد را در پی خواهد داشت. بنابراین تست زردی نوزاد را باید بسیار جدی گرفت و نسبت به انجام آن اقدام کرد.

تست زردی نوزاد در تهران عواقب عدم درمان زردی

معتبرترین مرکز تست زردی نوزاد در تهران

مسلما والدین گرامی برای فرزند دلبند خود بهترین ها را می خواهند و در زمینه تست زردی نیز این موضوع صادق است. یکی از معتبرترین مراکز تست زردی نوزاد در تهران کلینیک تخصصی ختنه نوزادان تهران به مدیریت دکتر عباس معین متخصص اطفال و نوزادان است. در این مرکز تست زردی نوزاد به روشهای گوناگونی صورت می گیرد و دقت این تست ها بسیار بالاست.

تنها یکی از روشهای تست زردی نوزاد در تهران استفاده از دستگاه بیلی چک است که با نزدیک کردن آن به پوست نوزاد می توان میزان زردی او را تشخیص داد. یکی دیگر از روشهای تشخیص میزان زردی نوزاد آزمایش خون است. این روش دقت بالایی دارد و میزان دقیق بیلی روبین موجود در خون مشخص می شود. از این روش اغلب برای نوزادانی که میزان زردی بالاتری دارند استفاده می شود.

اگر نوزاد شما تا 48 ساعت پس از تولد علاماتی از زردی در پوست و سفیدی چشم ها نشان داد باید برای تست زردی نوزاد اقدام کنید. در صورت اهمال در این کار امکان بیشتر شدن سطح بیلی روبین و افزایش زردی نوزاد بسیار زیاد است. برای تست زردی نوزاد در تهران با کلینیک یاهوسلامت در تماس باشید.

مقاله پیشنهادی : دستگاه درمان زردی نوزاد در تهران

تست زردی نوزاد در تهران معتبرترین مرکز تست زردی

آدرس مرکز تست زردی نوزاد در تهران

کلینیک تخصصی ختنه نوزادان تهران که با نام یاهوسلامت فعالیت می کند توسط دکتر عباس معین تاسیس شده و اداره می شود. کلیه خدمات پزشکی و درمانی نوزادان و کودکان توسط شخص آقای دکتر معین و نه دستیاران ایشان انجام می شود. دکتر معین متخصص نوزادان و کودکان هستند و تخصص و مهارت بالایی در تشخیص و درمان زردی نوزادان ، ختنه به روش سنتی و حلقه ، شنوایی سنجی نوزادان و کودکان و … دارند.

آدرس کلینیک تخصصی ختنه نوزادان تهران واقع در تهرانپارس، بین فلکه دوم و چهارراه تیرانداز ، نبش 162 غربی ، پلاک یک واحد یک می باشد. قبل از مراجعت به کلینیک با شماره تلفن 02176700919 و یا 09038615815 تماس گرفته و جهت حضور در کلینیک نوبت ویزیت دریافت نمایید.

تست زردی نوزاد در تهران آدرس مرکز تست زردی

کلام آخر

در این مقاله با تست زردی نوزاد در تهران و همچنین با یکی از معتبرترین مراکز تست زردی نوزاد در تهران (محله تهرانپارس) آشنا شدیم. چنانچه زردی نوزاد شما با روشهای خانگی بهبود نیافته سریعا برای تست زردی نوزاد خود اقدام نمایید. در کلینیک یاهوسلامت درمان زردی نوزادان، تست زردی نوزاد، اجاره دستگاه زردی نوزاد ، ختنه به روشهای سنتی و حلقه ، سوراخ کردن گوش ، واکسیناسیون و … نیز انجام می شود.

یاهو سلامت ، کلینیک تخصصی ختنه نوزادان تهران

یاهو سلامت کلینیک تخصصی ختنه نوزادان در محله تهرانپارس تهران آماده ارائه خدمات ختنه توسط پزشک متخصص دکتر عباس معین و اجاره دستگاه زردی نوزادان به سرتاسر تهران می باشد. در اینستاگرام ما را دنبال کنید.

فکر خود را اینجا بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare