مقالات علمی اجاره دستگاه زردی نوزاد

دستگاه درمان زردی نوزاد در تهران

دستگاه درمان زردی نوزاد در تهران کلینیک یاهوسلامت

دستگاه درمان زردی نوزاد در تهران

زردی در نوزادان تازه متولد شده از رایج ترین عارضه هاست که در 24 تا 48 ساعت ابتدای تولد بروز می کند. زردی به دلیل افزایش بیلی روبین در خون و عدم توانایی کبد در دفع آن خود را روی پوست بدن و سفیدی چشم ها نشان می دهد.

تقریبا 50 درصد از نوزادان تازه متولد شده دارای درجاتی از زردی هستند که در بین کودکان نارس این آمار به 80 درصد می رسد. با توجه به این آمار زیاد لزوم درمان زردی نوزاد یکی از مهمترین اقدامات در بدو تولد به حساب می آید.

یکی از درمان های ابتدایی و موثر در درمان زردی نوزادان استفاده از دستگاه درمان زردی نوزاد است. در این مقاله قصد داریم روی موضوع اجاره دستگاه درمان زردی نوزاد در تهران تمرکز کنیم پس اگر نوزاد مبتلا به زردی دارید و به دنبال اجاره دستگاه با کیفیت از مرکزی معتبر هستید با یاهوسلامت همراه باشید.

اجاره دستگاه درمان زردی نوزاد در تهران (شرق)

مناطق شرقی تهران یکی از پرجمعیت ترین و پرتراکم ترین نقاط شهر تهران هستند. این محله های قدیمی مملو از جمعیت است و لزوم ارائه خدمات درمانی و بهداشتی در این محله ها موجب شده که کلینیک تخصصی ختنه نوزادان تهران (یاهوسلامت) در محله تهرانپارس تاسیس شود.

اجاره دستگاه درمان زردی نوزاد در تهران تنها یکی از خدمات پزشکی، درمانی و بهداشتی در این کلینیک است و سایر خدمات مربوط به نوزادان اعم از ختنه (سنتی و با حلقه)، واکسیناسیون، سوراخ کردن گوش، شنوایی سنجی ، درمان زردی، درمان تنگی مجرای اداری و … نیز در این مرکز توسط دکتر عباس معین متخصص نوزادان و کودکان انجام می شود.

اجاره دستگاه درمان زردی نوزاد در این کلینیک تنها مختص شرق تهران نبوده و کلیه مناطق 22گانه تهران و شهرستانهای اطراف نیز می توانند نسبت به اجاره دستگاه درمان زردی نوزاد در تهران بهره مند شوند.

دستگاه درمان زردی نوزاد در تهران اجاره دستگاه با قیمت مناسب

اجاره دستگاه درمان زردی نوزاد در تهران (غرب)

درست است که محله های غرب تهران در مقایسه با مناطق شرق، شمال، مرکز و جنوب از قدمت کمتری برخوردارند و اغلب شهرکهای جدید هستند ولی با افزایش جمعیت شهر تهران این مناطق نیز مملو از جمعیت گشته اند. اجاره دستگاه درمان زردی نوزاد در تهران توسط کلینیک یاهوسلامت برای مناطق غرب تهران نظیر پونک، شهران، جنت آباد، سعادت آباد، ستارخان، شهرک غرب، اکباتان و … نیز انجام می شود.

تنها کافیست با این مرکز تماس گرفته و پس از طی مراحل اولیه دستگاه را درب منزل تحویل بگیرید. برای اطلاع از جزئیات و هزینه اجاره دستگاه درمان زردی نوزاد در تهران با کلینیک یاهوسلامت در تماس باشید.

اجاره دستگاه درمان زردی نوزاد در شمال تهران

مناطق شمال تهران از جمله زعفرانیه، فرمانیه، کامرانیه، نیاوران، جماران، تجریش، ولنجک، جردن، لویزان و … می توانند از خدمات اجاره دستگاه درمان زردی نوزاد در تهران که توسط کلینیک تخصصی ختنه نوزادان تهران (یاهوسلامت) ارائه می شود بهره مند گردند.

اگر ساکن یکی از این مناطق شمالی تهران هستید می توانید با کلینیک یاهوسلامت تماس بگیرید و پس از ثبت نام در سایت و پرداخت هزینه ، دستگاه زردی را درب منزل خود تحویل بگیرید.

مطلب مرتبط : انواع دستگاه های زردی

دستگاه درمان زردی نوزاد در تهران اجاره دستگاه زردی در شمال تهران

اجاره دستگاه زردی نوزاد در جنوب تهران

مناطق جنوبی تهران نظیر مناطق شرق دارای بافت متراکم و جمعیت زیادی است. اگر در جنوب شهر تهران نظیر محله های جوادیه، منیریه، نعمت آباد، فلاح، نازی آباد، خزانه بخارایی، مشیریه، کیانشهر ، مولوی و … ساکن هستید می توانید از خدمات اجاره دستگاه درمان زردی نوزاد در تهران بهره مند شوید.

برای اجاره دستگاه درمان زردی نوزاد در تهران کافیست با کلینیک یاهوسلامت تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نمایید. سپس با پرداخت اجاره دستگاه می توانید دستگاه را درب منزل خود تحویل بگیرید.

مزایای اجاره دستگاه درمان زردی نوزاد در منزل

اگر میزان زردی نوزادتان در محدوده خطر نباشد میتوان با اجاره دستگاه درمان زردی در منزل نسبت به دفع بیلی روبین اضافه از بدن نوزاد اقدام کرد. در صورت عدم اجاره دستگاه ناچار باید از دستگاه درمان زردی در بیمارستانها و مراکز درمانی استفاده کنید که این مستلزم بستری شدن نوزاد و هزینه های مربوط به آن است.

از طرفی مادر نوزاد در اولین روزهای پس از زایمان باید رنج حضور در بیمارستان را متحمل شود . این در حالیست که شما می توانید با اجاره دستگاه درمان زردی نوزاد در منزل سختی های مربوط به بستری در بیمارستان را نداشته باشید. از سوی دیگر هزینه های بیمارستان به مراتب بیشتر از هزینه اجاره دستگاه درمان زردی نوزاد در منزل است.

دستگاه درمان زردی نوزاد در تهران مزایای اجاره دستگاه

کلام آخر

در این مقاله با موضوع اجاره دستگاه درمان زردی نوزاد در تهران آشنا شدیم. ارائه خدمات اجاره دستگاه زردی توسط کلینیک تخصصی ختنه نوزادان تهران (یاهوسلامت) به کلیه مناطق شهر تهران و شهرستان های اطراف انجام می شود. کافیست با این مرکز تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید.

یاهو سلامت ، کلینیک تخصصی ختنه نوزادان تهران

یاهو سلامت کلینیک تخصصی ختنه نوزادان در محله تهرانپارس تهران آماده ارائه خدمات ختنه توسط پزشک متخصص دکتر عباس معین و اجاره دستگاه زردی نوزادان به سرتاسر تهران می باشد. در اینستاگرام ما را دنبال کنید.

فکر خود را اینجا بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare