اجاره دستگاه زردی نوزاد مقالات علمی

اجاره دستگاه زردی نوزاد در تهران

اجاره دستگاه زردی نوزاد در تهران کلینیک یاهوسلامت

اجاره دستگاه زردی نوزاد در تهران

اجاره دستگاه زردی نوزاد در تهران چگونه است؟ برخی نوزادان در بدو تولد یا چند روز پس از تولد علائم زردی را نشان می دهند که بسته به میزان این زردی باید اقدامات لازم را انجام داد. برخی نوزادان به دلیل کم بودن میزان زردی و تنها با اصلاح تغذیه مادر بهبود پیدا کرده و این مرحله را طی می کنند. اما بعضی دیگر از نوزادان نیاز به اقدامات جدی تری برای رفع این مشکل دارند.

دستگاه فتوتراپی که به دستگاه زردی نوزاد معروف است برای رفع مشکل نوزادانی که دارای زردی هستند به کار می رود. اغلب بیمارستانها و زایشگاهها مجهز به دستگاه های فتوتراپی برای نوزادان دارای زردی هستند ولی برخی والدین نیز ترجیح می دهند که با اجاره دستگاه زردی نوزاد در منزل به نگهداری از نوزاد خود بپردازند.

یکی از دلایل این اقدام مساعد نبودن حال مادر برای حضور در بیمارستان و در کنار نوزاد است. کلینیک یاهوسلامت که یک کلینیک تخصصی و معتبر جهت اجاره دستگاه زردی نوزاد و سایر خدمات مربوط به نوزاد از جمله ختنه و … می باشد اقدام به اجاره دستگاه زردی نوزاد در تهران می نماید. چنانچه در شهر تهران ساکن هستید می توانید از خدمات مرکز یاهوسلامت برای نوزاد دلبندتان استفاده کنید.

اجاره دستگاه زردی نوزادان در محدوده شرق تهران

دستگاه فتوتراپی یا دستگاه زردی نوزاد چگونه کار میکند؟

همانطور که گفتیم اغلب نوزادان با علائم زردی در پوست و چشم به دنیا می آیند و یا در چند روز اول پس از تولد این علائم در آنها بروز می کند. شیردهی مکرر برای نوزادانی که زردی اندکی دارند مشکل را کاملا حل خواهد کرد ولی در نوزادانی که میزان زردی بیشتری دارند باید از دستگاه فتوتراپی استفاده کرد.

برخی نوزادان حتی با اجاره دستگاه فتوتراپی در منزل نیز بهبود نیافته و والدین ناچار به بستری کردن نوزاد در بیمارستان هستند. برای این نوزادان عمل تعویض خون صورت می گیرد تا بیلی روبین بیش از حد موجود در خون به مغز و اعصاب نوزاد آسیب وارد نکند. دستگاه فتوتراپی یا دستگاه زردی نام دستگاهی کوچک و شیشه ای است که مجهز به لامپی با نور آبی رنگ است.

این باور که با قرار دادن نوزاد در زیر نور مهتابی می توان زردی او را از بین برد به کلی غلط و مردود است. دستگاه فتوتراپی نور را در طول موجی مشخص نظیر فلورسنت به پوست نوزاد می تابد تا بیلی روبین موجود در خون او به دو نوع ماده شیمیایی لومی روبین و فتوبیلیروبین تبدیل شود که توسط کبد نوزاد به راحتی تجزیه می شود و از بدن دفع می گردد.

علاوه بر این فرآیند اکسیداسیون در دستگاه انجام می شود که اکسیژن بیشتری به بیلی روبین خون می رسد و آنرا در آب زیاد حل می نماید و بدین طریق بیلی روبین از طریق ادرار و مدفوع از بدن نوزاد دفع می شود. نکته مهم در استفاده از دستگاه زردی نوزاد این است که باید نوزاد را به صورت برهنه در دستگاه قرار داد و حتما باید چشم های نوزاد توسط چشم بند بسته شوند. این کار به دلیل این است که چشم ها در اثر تابش نور فلورسنت آسیب نبینند و همچنین ناحیه تناسلی نوزاد نیز باید توسط پوشک پوشانده شود.

مطلب پیشنهادی : انواع دستگاه های زردی 

اجاره دستگاه زردی نوزادان در محدوده شمال شرق و تهرانپارس

اجاره دستگاه زردی نوزاد در تهران

شهر تهران یکی از بزرگترین و پرجمعیت ترین شهرهای کشور است که آمار تولد نوزادان در آن با توجه به سیاست های جدید تشویق به فرزندآوری رو به افزایش است. با توجه به اینکه اغلب نوزادان با زردی متولد می شوند تقاضای اجاره دستگاه زردی نوزاد در تهران نیز با افزایش همراه خواهد بود. همانطور که می دانید اغلب بیمارستانها در کشور با کمبود امکانات در مقایسه با جمعیت بیماران مواجه هستند و این شامل دستگاه فتوتراپی در بیمارستانها و زایشگاههای دولتی نیز می شود.

بیمارستان های خصوصی نیز مبالغ هنگفتی در ازای نگهداری از نوزاد در دستگاه فتوتراپی دریافت می کنند که برای اکثر والدین مقرون به صرفه نیست. شما می توانید با اجاره دستگاه زردی نوزاد در منزل از بسیاری از هزینه ها از قبیل هزینه های بیمارستان، هزینه ایاب و ذهاب و … رها شوید.

شما با مراجعه به سایت یاهوسلامت می توانید درخواست اجاره دستگاه زردی نوزاد در تهران را ثبت کنید و در اسرع وقت دستگاه را درب منزل تحویل بگیرید. همچنین ساکنان محدوده شمال شرق و شرق تهران می توانند با مراجعه به محل کلینیک در تهرانپارس به صورت حضوری نسبت به دریافت دستگاه زردی اقدام نمایند.

شرایط اجاره دستگاه زردی نوزاد در تهران

جهت اجاره دستگاه زردی نوزاد باید ابتدا شرایط نوزاد خود را از نظر وضعیت زردی برای کارشناسان کلینیک شرح دهید.

مواردی از جمله سن نوزاد، عدد زردی نوزاد و وزن نوزاد در تعیین نوع دستگاه مهم است. شما با دادن اطلاعات صحیح می توانید دستگاهی مناسب نوزاد دلبند خود اجاره نمایید.

شما می توانید با مراجعه به کلینیک یاهوسلامت از خدمات ویزیت نوزاد خود توسط دکتر عباس معین متخصص اطفال و کودکان با بیش از ۱۸ سال سابقه درخشان خدمت در بیمارستانهای کشور ، بهره مند شوید.

اجاره دستگاه زردی نوزادان در سرتاسر شهر تهران و حومه

کلام آخر

در این مقاله با نحوه کار دستگاه فتوتراپی یا زردی نوزادن آشنا شدیم و کلینیکی معتبر در خصوص اجاره دستگاه زردی در تهران را به شما معرفی کردیم. چنانچه در مورد اجاره دستگاه فتوتراپی ، هزینه اجاره دستگاه زردی نوزاد، نحوه اجاره و ارسال و … سوالاتی دارید می توانید با این کلینیک تماس بگیرید .

یاهو سلامت ، کلینیک تخصصی ختنه نوزادان تهران

یاهو سلامت کلینیک تخصصی ختنه نوزادان در محله تهرانپارس تهران آماده ارائه خدمات ختنه توسط پزشک متخصص دکتر عباس معین و اجاره دستگاه زردی نوزادان به سرتاسر تهران می باشد. در اینستاگرام ما را دنبال کنید.

فکر خود را اینجا بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo