مقالات علمی

خرید و قیمت تب سنج لیزری

قیمت تب سنج لیزری کلینیک یاهو سلامت

خرید و قیمت تب سنج لیزری

خرید و قیمت تب سنج لیزری

همانطور که می دانید تب نشانه هشداردهنده ای برای بسیاری از بیماریها و عفونت ها در بدن است. به همین منظور برای تشخیص بیماریها اغلب با استفاده از تب سنج یا دماسنج دمای بدن سنجیده می شود تا مراحل دیگر تشخیص طی شده و به درمان منتهی شود. در گذشته تنها از دماسنج های ساده در زیر زبان برای بزرگسالان و در کودکان زیر بغل و مقعد برای تشخیص تب بدن استفاده می شد اما امروزه انواع متنوعی از تب سنج لیزری به بازار عرضه شده است.

تب سنج های لیزری غیر تماسی هستند و با گرفتن آن در فاصله کوتاهی از پیشانی میتوان دمای بدن را روی صفحه نمایش مشاهده کرد. این نوع تب سنج با اشعه مادون قرمز کار می کند و همین امر موجب شده تا بتوان با فاصله و بدون تماس نسبت به تب داشتن یا نداشتن فرد اطلاعات لازم را کسب کرد.

در این مقاله قصد داریم بیشتر با تب سنج لیزری آشنا شویم و از نحوه خرید و قیمت تب سنج لیزری مطلع شویم. کلینیک یاهوسلامت عرضه کننده انواع تب سنج لیزری و سایر تجهیزات پزشکی شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند.

تب سنج لیزری چیست؟

تب سنج لیزری یا غیر تماسی از طریق امواج مادون قرمز میزان تب شخص بیمار را تشخیص داده و به دلیل غیر تماسی بودن در مواقع شیوع بیماری های واگیردار نظیر آنفولانزا ، کرونا و سایر بیماری های ویروسی استفاده از آن بسیار راحت تر است. سایر تب سنج ها به دلیل تماس با بدن بیمار می تواند حاوی ویروس شده و آن را به بدن فرد دیگر انتقال دهد در حالی که این احتمال در تب سنج های لیزری به صفر می رسد.

دمای بدن انسان در حالت معمول بین ۳۶.۱ تا ۳۷.۲ درجه سانتی گراد است که دمای بیش از این تب محسوب می شود. با نزدیک کردن دستگاه تب سنج لیزری به پیشانی افراد می توان میزان تب آنها را اندازه گیری کرد.

برای خرید و مشاهده قیمت تب سنج لیزری کلیک کنید. 

قیمت تب سنج لیزری ارزان تر از همه جا

مزایای تب سنج لیزری

  • خواندن سریع دمای بدن
  • کاربرد آسان و راحت
  • دقت بالا در اندازه گیری تب
  • اندازه گیری دمای بدن بدون نیاز به تماس بدن بیمار
  • دارای نمایشگر LCD دیجیتال
  • و …

نکات مهم در استفاده از تب سنج لیزری

  • لنز تب سنج لیزری باید همیشه تمیز و بدون خط و خش باشد.
  • در صورت آسیب به لنز عمل اندازه گیری دمای بدن به درستی صورت نمی گیرد.
  • بخار ، هوای شرجی و گرد و خاک روی عملکرد دما سنج لیزری اختلال ایجاد می کنند.
  • بهتر است چند دقیقه قبل از اندازه گیری تب با تب سنج لیزری آن را در دمای محیط قرار دهیم تا با محیط هم دما شود.
  • از سالم بودن باتری دستگاه اطمینان حاصل کنید چرا که ضعیف بودن باتری موجب نادرست نشان دادن دمای بدن می شود.
  • قبل از کار با دما سنج لیزری حتما دستهای خود را بشوئید.
قیمت تب سنج لیزری خرید حضوری و آنلاین

قیمت تب سنج لیزری

عوامل گوناگونی بر روی قیمت یک محصول تاثیرگذارند. از جمله می توان به برند سازنده، نوع مدل دستگاه، تولید داخلی و یا وارداتی بودن دستگاه و … اشاره کرد. برای مثال قیمت تب سنج لیزری (غیر تماسی) cix kv11 که در کلینیک یاهو سلامت عرضه می شود ۸۰۰.۰۰۰ تومان است.

همچنین دماسنج لیزری غیر تماسی sejoy نیز به مبلغ ۸۰۰.۰۰۰ تومان عرضه شده است. در بازار لوازم بهداشتی و پزشکی انواعی از برندها و مدلها از تب سنج های گوناگون وجود دارد که قیمت هایی حدود ۵۰۰.۰۰۰ تا ۲.۰۰۰.۰۰۰ تومان را شامل می شود. برای اطلاع از شرایط خرید و مشخصات دستگاه می توانید با کلینیک یاهو سلامت تماس گرفته و یا به سایت مراجعه نمایید.

کلام آخر

در این مقاله با تب سنج لیزری ، نحوه کار آن و نکات استفاده از آن آشنا شدیم. همچنین از نحوه خرید و قیمت تب سنج لیزری از سایت یاهو سلامت آگاه شدیم . چنانچه قصد خرید دما سنج لیزری با قیمت مناسب و کیفیت بالا را دارید با کلینیک تماس بگیرید.

قیمت تب سنج لیزری با تخفیف 25 درصد

یاهو سلامت ، کلینیک تخصصی ختنه نوزادان تهران

یاهو سلامت کلینیک تخصصی ختنه نوزادان در محله تهرانپارس تهران آماده ارائه خدمات ختنه توسط پزشک متخصص دکتر عباس معین و اجاره دستگاه زردی نوزادان به سرتاسر تهران می باشد.  همچنین لوازم و تجهیزات پزشکی از قبیل تب سنج لیزری ، دماسنج لیزری ، محافظ ختنه و … در این مرکز عرضه می شود. در اینستاگرام ما را دنبال کنید.

فکر خود را اینجا بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo