ختنه مقالات علمی

ختنه نوزاد در غرب تهران

ختنه نوزاد در غرب تهران یاهوسلامت

ختنه نوزاد در غرب تهران

ختنه نوزاد در غرب تهران

ختنه نوزادان پسر در بعضی موارد در اولین روزهای پس از تولد در بیمارستان یا کلینیک های پزشکی انجام می شود. اما برخی والدین ختنه نوزاد را به تعویق می اندازند تا کودک به چند ماهگی یا چند سالگی برسد. در هر دو صورت باید در زمینه انتخاب کلینیک معتبر و پزشک متخصص ختنه نهایت دقت را نمود چرا که ختنه توسط افراد غیرمتخصص می تواند صدمات جبران ناپذیری را به کودک وارد کند.

کلینیک تخصصی ختنه نوزادان تهران به مدیریت دکتر عباس معین پزشک متخصص نوزادان و کودکان آماده ارائه خدمات ختنه به روش سنتی و حلقه، درمان زردی نوزادان، اجاره دستگاه زردی در منزل، واکسیناسیون و … می باشد.

کلینیک در شهر تهران واقع شده و ساکنان غرب تهران، شمال ، جنوب و شرق تهران می توانند از خدمات این مرکز استفاده کنند. همچنین ارائه خدمات پزشکی به شهرستانهای اطراف از قبیل پاکدشت، قیامدشت، پردیس، دماوند و … نیز انجام می شود.

ختنه نوزاد در غرب تهران به روش سنتی

در کلینیک تخصصی ختنه نوزادان تهران ، روش سنتی ختنه با متد جدیدی توسط دکتر عباس معین انجام می شود که عمل ختنه با کمترین خونریزی و یا بدون خونریزی انجام می شود. انجام عمل ختنه سنتی با بی حسی موضعی انجام می شود و هیچگونه عارضه و خطری برای نوزاد و کودک شما نخواهد داشت.

شما می توانید در کمال آرامش خود و فرزندتان مرحله ختنه او را بگذرانید. برای هماهنگی جهت ختنه نوزاد در غرب تهران با شماره های ۰۲۱۷۶۷۰۰۹۱۹ و ۰۹۰۳۸۶۱۵۸۱۵ تماس حاصل فرمایید.

ختنه نوزاد در غرب تهران به روش سنتی

ختنه نوزاد در غرب تهران با روش حلقه

روش دیگری که برای ختنه نوزادان تا چند ماهگی مورد استفاده قرار می گیرد ختنه با حلقه است. در این روش با استفاده از حلقه پلاستیکی پوست اضافه ناحیه سر آلت بسته می شود تا در اثر عدم خونرسانی به این قسمت و در عرض چند روز پوست اضافه جدا شود. ختنه با روش حلقه بدون درد همراه با بی حسی موضعی انجام می شود و خونریزی هم ابدا در این روش وجود ندارد.

مهارت پزشک در انجام ختنه به روش حلقه و سنتی بسیار مهم است. دکتر عباس معین متخصص نوزادان و اطفال با بیش از ۲۲ سال سابقه در زمینه خدمات مربوط به نوزادان از قبیل ختنه ، درمان زردی، واکسیناسیون و … بهترین انتخاب برای ختنه نوزادان و کودکان دلبند شماست.

بهترین روش ختنه نوزاد در غرب تهران

اگر به دنبال بهترین روش ختنه برای نوزاد را کودک خود هستید باید بگوییم که با توجه به آناتومی بدن نوزاد یا کودک شما و همچنین وزن و سن او، پزشک تشخیص می دهد که کدامیک از روش های سنتی یا حلقه برای او مناسب است. دکتر عباس معین که تخصص در زمینه اطفال دارند با سالها تجربه به شما کمک می کنند تا بین این دو روش یکی را که به صلاح کودک شماست انتخاب کنید.

انجام هر دو روش توسط دکتر معین با بی حسی موضعی و بدون درد و خونریزی خواهد بود. پس جای هیچگونه نگرانی برای شما والدین گرامی نیست.

ختنه نوزاد در غرب تهران با روش حلقه

بهترین زمان ختنه چه وقت است؟

بهترین زمان ختنه برای هر نوزاد با نوزاد دیگر متفاوت است چرا که وزن نوزاد و شرایط جسمی ، سایز و اندازه آلت تناسلی در تعیین زمان ختنه موثرند. اما به طور کلی می توان گفت که بهترین زمان برای ختنه نوزاد ۲۰ تا ۵۰ روزگی است. نهایتا می توان انجام ختنه را تا شش ماهگی به تعویق انداخت و بیش از این، تاخیر در ختنه توصیه نمی شود.

علت تعیین این بازه زمانی اینست که در این سنین نوزاد یا کودک پوست ظریف و نازکی دارد و با بی حسی می توان عمل ختنه را انجام داد. از طرفی انجام هر دو روش حلقه و سنتی قبل از یک سالگی امکان پذیر است در حالی که پس از یک سالگی بهتر است ختنه به روش سنتی انجام شود. نوزادانی که با وزن کم متولد می شوند یا نارس هستند نباید تا زمانی که به وزن مناسب نرسیده اند ختنه شوند.

هزینه ختنه نوزاد در غرب تهران

هزینه ختنه نوزاد در غرب تهران به نوع کلینیک، روش ختنه (حلقه یا سنتی) ، سن نوزاد و … بستگی دارد. ختنه در کلینیک تخصصی ختنه نوزادان تهران (یاهوسلامت) با هزینه مناسب و رعایت حال مراجعان محترم انجام می شود. برای اطلاع از هزینه دقیق ختنه نوزاد با کلینیک تخصصی ختنه نوزادان تهران با شماره های ۰۲۱۷۶۷۰۰۹۱۹ و ۰۹۰۳۸۶۱۵۸۱۵ تماس بگیرید.

ختنه نوزاد در غرب تهران توسط متخصص اطفال

کلام آخر

در این مقاله با موضوع ختنه نوزاد در غرب تهران به موضوع ختنه به روش سنتی و حلقه ، بهترین زمان ختنه نوزاد، هزینه ختنه نوزاد و … پرداختیم. همچنین با کلینیک تخصصی ختنه نوزادان تهران به مدیریت دکتر عباس معین آشنا شدیم. چنانچه برای ختنه فرزند خود نیاز به یک پزشک متخصص و ماهر و کلینیک تخصصی و حرفه ای دارید با ما در تماس باشید.

یاهو سلامت ، کلینیک تخصصی ختنه نوزادان تهران

یاهو سلامت کلینیک تخصصی ختنه نوزادان در محله تهرانپارس تهران آماده ارائه خدمات ختنه توسط پزشک متخصص دکتر عباس معین و اجاره دستگاه زردی نوزادان به سرتاسر تهران می باشد. در اینستاگرام ما را دنبال کنید.

فکر خود را اینجا بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo