ختنه مقالات علمی

ختنه نوزاد در حکیمیه

ختنه نوزاد در حکیمیه کلینیک یاهوسلامت

ختنه نوزاد در حکیمیه

ختنه نوزاد در حکیمیه

اگر به تازگی صاحب نوزادی شده اید احتمالا با مسائلی نظیر درمان زردی، ختنه، واکسیناسیون، اجاره دستگاه زردی، سوراخ کردن گوش و … روبرو هستید و هر یک چالشی برای شما محسوب می شود. کلینیک تخصصی ختنه نوزادان تهران (یاهوسلامت) به مدیریت دکتر عباس معین متخصص اطفال کلیه خدمات مربوط به نوزادان را با بیش از ۲۲ سال تجربه انجام می دهد.

ختنه نوزاد در این مرکز به دو روش سنتی و حلقه انجام می شود که انتخاب نوع ختنه به شرایط فیزیکی نوزاد یا کودک، تشخیص پزشک و ترجیح والدین بستگی دارد. در هر دو روش دردی متوجه فرزند شما نخواهد شد و ختنه با بی حسی موضعی انجام می شود.

اگر در محله حکیمیه ، افسریه ، رودهن ، بومهن ، شرق تهران و یا سایر نقاط تهران و شهرهای اطراف ساکن هستید می توانید از خدمات کلینیکی یاهوسلامت بهره مند شوید. برای رزرو نوبت  ختنه نوزاد در حکیمیه می توانید با شماره های ۰۲۱۷۶۷۰۰۹۱۹ و ۰۹۰۳۸۶۱۵۸۱۵ تماس حاصل نمایید.

بهترین دکتر ختنه نوزاد در حکیمیه

دکتر عباس معین که تخصص در زمینه نوزادان و کودکان دارند به مدت ۲۲ سال به خدمات مربوط به کودکان و نوزادان مشغولند. ایشان در کلینیک تخصصی ختنه نوزادان تهران (یاهوسلامت) به ارائه خدمات ختنه سنتی و حلقه ، درمان زردی ، واکسیناسیون ، شنوایی سنجی ، جراحی های سرپایی ، درمان تنگی مجرای ادراری و … می پردازند.

به جرات می توان گفت بهترین دکتر ختنه نوزاد در حکیمیه دکتر عباس معین هستند چرا که بیش از دو دهه از عمر خود را صرف خدمات مربوط به نوزادان و کودکان کرده اند. کلینیک دکتر معین تنها مختص کودکان نیست و کارهایی از قبیل پیرسینگ ، تزریقات و بخیه ، تست قندخون ، نوار قلب، ساکشن جرم گوش و … نیز در این مرکز انجام می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه نموده و یا با کلینیک تماس بگیرید.

ختنه نوزاد در حکیمیه با هزینه مناسب

ختنه نوزاد در حکیمیه به روش حلقه

ختنه نوزاد در حکیمیه به روش حلقه نیز انجام می شود. در روش حلقه بدون ایجاد برش و خونریزی قسمتی از پوست اطراف کلاهک آلت بین دو حلقه قرار گرفته و با نخ فیکس می شود. در اثر فشار حلقه و نخ، پوست اضافه آلت بدلیل عدم خونرسانی در عرض ۶ الی ۱۲ روز خشک شده و از آلت جدا می شود. بهترین زمان ختنه چه به روش حلقه و چه سنتی بین ۲۰ تا ۵۰ روزگی است چرا که پوست آلت نوزاد نازک و ظریف است و به راحتی و بسرعت پس از ختنه بهبود پیدا می کند.

گرچه ختنه در سنین بالاتر نیز با رعایت بهداشت و مراقبت های پس از ختنه هیچگونه مشکلی برای کودک شما ایجاد نمی کند ولی بهترین زمان زیر یک سالگی و ترجیحا زیر شش ماهگی است. برای ختنه نوزاد در حکیمیه به روش حلقه با کلینیک یاهوسلامت تماس گرفته و نوبت خود را رزرو نمایید.

ختنه نوزاد در حکیمیه با روش سنتی

در ختنه سنتی نیز همچون ختنه با حلقه ، بی حسی موضعی برای کودک شما انجام می شود. ختنه سنتی به دلیل برش پوست ناحیه سر آلت با اندکی خونریزی همراه است ولی جای هیچگونه نگرانی نیست چرا که با روش خاص دکتر عباس معین این خونریزی در حد یک الی دو قطره خواهد بود که اصلا قابل ملاحظه نیست.

ختنه سنتی در هر سنی حتی سنین بالا نیز انجام می شود و محدودیتی از نظر سن ندارد. چنانچه نیاز به سایر خدمات برای نوزاد خود هستید از قبیل درمان زردی ، اجاره دستگاه زردی ، واکسیناسیون ، سوراخ کردن گوش و … با شماره های ۰۲۱۷۶۷۰۰۹۱۹ و ۰۹۰۳۸۶۱۵۸۱۵ تماس بگیرید.

ختنه نوزاد در حکیمیه به روش سنتی

تخصصی ترین مرکز ختنه در تهران کجاست؟

کلینیک تخصصی ختنه نوزادان تهران یکی از تخصصی ترین مراکز ختنه در تهران است که در محله تهرانپارس واقع شده است. شما می توانید برای مشاهده کیفیت کار دکتر عباس معین، فضای کلینیک و اتاق ختنه به اینستاگرام کلینیک مراجعه نموده و ویدیوهای مربوط به اتاق ختنه را مشاهده کنید. آدرس کلینیک یاهوسلامت واقع در تهرانپارس، بین فلکه دوم و چهارراه تیرانداز، نبش ۱۶۲ غربی، پلاک ۱ واحد ۱ می باشد. ساعت کار کلینیک نیز از ساعت ۸ صبح تا ۲ بعدازظهر و از ۴ عصر تا ۸ شب می باشد. برای رزرو نوبت با شماره های کلینیک تماس بگیرید.

هزینه ختنه نوزاد در حکیمیه چقدر است؟ 

یکی از سوالاتی که برای والدین در هنگام ختنه نوزادشان پیش می آید این است که ختنه نوزاد چقدر هزینه در  پی دارد؟ آیا ختنه نوزاد را میتوان با بیمه تامین اجتماعی انجام داد؟ برای پاسخ به این سوالات بهتر است توضیحاتی در اینجا داده شود.

شما به عنوان والدین نوزاد در وهله اول باید به دنبال مرکزی معتبر برای انجام ختنه باشید و از سپردن این کار به دست افراد غیرمتخصص اکیدا خودداری کنید. انجام عمل ختنه چه به روش سنتی و چه به روش حلقه باید توسط پزشک متخصص با تجربه کافی در این زمینه انجام شود. این عمل تنها یک بار در زندگی فرزند شما رخ خواهد داد و هزینه آن نباید شما را به سمت افراد غیرمتخصص بکشاند.

برای کسب اطلاعات در مورد هزینه ختنه نوزاد در حکیمیه و یا سایر مناطق شهر تهران و دیگر شهرها و همچنین امکان استفاده از بیمه تامین اجتماعی برای کاهش هزینه ختنه با کلینیک تخصصی ختنه نوزادان تهران با شماره های  ۰۲۱۷۶۷۰۰۹۱۹ و ۰۹۰۳۸۶۱۵۸۱۵  تماس حاصل فرمایید. 

توصیه می کنیم برای پیشگیری از عفونت پس از ختنه مقاله مراقبت های پس از ختنه را مطالعه نمایید. 

ختنه نوزاد در حکیمیه هزینه ختنه

بهترین کلینیک ختنه نوزاد در حکیمیه کجاست؟

در مناطق مختلف تهران از شرق تا غرب، از شمال تا جنوب و مرکز کلینیک های زیادی وجود دارند که عمل ختنه نوزاد را به روش های حلقه، سنتی و لیزری انجام می دهند. اما والدین معمولا ترجیح می دهند نزدیک ترین کلینیک به محل زندگی خود را برای این کار انتخاب کنند. اما این نکته حائز اهمیت است که بیش از دوری و نزدیکی مسافت ، موضوع تخصص پزشک و اعتبار کلینیک مطرح است.

عمل ختنه تنها یک بار قرار است برای فرزند شما انجام شود و ارزشش را دارد که برای این کار حتی ساعتها معطلی را تحمل کرد. کلینیک تخصصی ختنه نوزادان تهران (یاهوسلامت) در محله تهرانپارس تهران واقع شده است که خوشبختانه تا محله حکیمیه فاصله زیادی ندارد.

ساکنین محترم محله حکیمیه می توانند با صرف مدت کوتاهی خود را به این کلینیک رسانده و عمل ختنه نوزاد خود را انجام دهند. در پایان توصیه می کنیم حتما قبل از حضور در کلینیک با تلفن های این مرکز تماس گرفته و رزرو نوبت را انجام دهید تا کمترین معطلی را در کلینیک داشته باشید. 

کلام آخر

در این مقاله با موضوع ختنه نوزاد در حکیمیه با بهترین دکتر ختنه و بهترین مرکز برای ختنه در تهران آشنا شدیم. همچنین با موضوعاتی نظیر هزینه ختنه و بهترین کلینیک ختنه نوزاد در حکیمیه آشنا شدیم. چنانچه قصد دریافت خدمات پزشکی برای فرزند خود اعم از ختنه سنتی یا حلقه ، درمان زردی، تست زردی، اجاره دستگاه زردی در منزل، واکسیناسیون و … را دارید با کلینیک یاهوسلامت در تماس باشید.

یاهو سلامت ، کلینیک تخصصی ختنه نوزادان تهران

یاهو سلامت کلینیک تخصصی ختنه نوزادان در محله تهرانپارس تهران آماده ارائه خدمات ختنه توسط پزشک متخصص دکتر عباس معین و اجاره دستگاه زردی نوزادان به سرتاسر تهران می باشد. برای مشاهده ویدیوهای اتاق ختنه به اینستاگرام یاهوسلامت مراجعه کنید. 

فکر خود را اینجا بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo