ختنه مقالات علمی

ختنه نوزاد در پردیس

ختنه نوزاد در پردیس یاهوسلامت

ختنه نوزاد در پردیس

ختنه نوزاد در پردیس

ختنه نوعی جراحی سرپایی است که قسمتی از پیش پوست آلت در نوزادان پسر برداشته می شود. این جراحی در سنین بالاتر نیز امکان پذیر است ولی توصیه می شود بین ۲۰ تا ۵۰ روزگی نوزاد تا نهایت شش ماهگی ختنه او انجام شود. این جراحی از نظر مذهبی، فرهنگی و علمی توصیه می شود و دارای فواید زیادی برای پسران است.

در کلینیک ختنه نوزادان تهران (یاهوسلامت) ختنه به دو روش حلقه و سنتی انجام می شود. در هر دو روش نوزاد شما هیچ دردی را احساس نخواهد کرد و این عمل همراه با بی حسی موضعی انجام می شود. ختنه نوزاد در پردیس ، دماوند، رودهن، بومهن، پاکدشت ، قیامدشت و کل استان تهران توسط دکتر عباس معین متخصص نوزادان و کودکان انجام می شود.

برای دریافت نوبت می توانید با شماره های ۰۲۱۷۶۷۰۰۹۱۹ و ۰۹۰۳۸۶۱۵۸۱۵ تماس بگیرید. ضمنا برای مشاهده ویدیوهای ختنه نوزاد توسط دکتر معین در کلینیک یاهوسلامت و سایر خدمات کلینیکی می توانید به اینستاگرام یاهوسلامت مراجعه نمایید.

مجهزترین مرکز تخصصی ختنه نوزاد در پردیس

ختنه اگر توسط فرد غیرمتخصص و به صورت غیر اصولی انجام شود می تواند آثار جبران ناپذیری در زندگی فرزند ما داشته باشد. پس انجام ختنه نوزاد خود را تنها در کلینیک های معتبر و به دستان پزشک متخصص و باتجربه بسپارید. دکتر عباس معین با بیش از ۲۲ سال سابقه در انجام ختنه به روش های سنتی و حلقه یکی از پزشکان متخصص توصیه شده جهت ختنه نوزاد در پردیس است.

همچنین کلینیک ختنه نوزادان تهران یکی از معتبرترین و تخصصی ترین کلینیک ها جهت ارائه خدمات مربوط به نوزادان اعم از ختنه ، درمان زردی، واکسیناسیون، اجاره دستگاه زردی، سوراخ کردن گوش، شنوایی سنجی و … می باشد.

ختنه نوزاد در پردیس و شهرهای اطراف تهران نیز توسط دکتر معین انجام می شود. روشی که دکتر معین در انجام ختنه به کار می برند کاملا بدون درد و خونریزی بوده و هیچ استرس و نگرانی متوجه والدین و نوزاد نمی شود.

ختنه نوزاد در پردیس با روش حلقه

انجام ختنه حلقه و سنتی با مدرن ترین تجهیزات تخصصی استریل ختنه

در کلینیک تخصصی نوزادان تهران ختنه پیشرفته به روش سنتی و حلقه انجام می شود. اصولا هر کدام از روش ها برتری ها یا کاستی هایی نسبت به روش دیگر دارند ولی اگر ختنه نوزاد توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت گیرد هر دو این روش ها می تواند انتخاب درست شما باشد. یکی از نکات مهم در ختنه نوزاد استفاده از لوازم و تجهیزات استریل و استاندارد است.

کلیه تجهیزات پزشکی به کار رفته در کلینیک تخصصی ختنه نوزادان تهران از نوع پیشرفته و استریل می باشد و کوچکترین عفونتی ناشی از تجهیزات متوجه کودک و نوزاد شما نیست. استفاده از محافظ ختنه نیز پس از انجام ختنه کمک می کند تا ناحیه ختنه از تماس و آلودگی دست و اشیاء دور بماند. محافظ ختنه استریل و با کیفیت را می توانید از کلینیک یاهوسلامت تهیه نمایید.

هزینه ختنه نوزاد در پردیس

یکی از سوالاتی که در هنگام ختنه نوزاد برای والدین پیش می آید این است که هزینه ختنه نوزاد چقدر است؟ آیا روش ختنه سنتی یا حلقه در هزینه آن موثر است؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت که بیش از اینکه به هزینه این عمل بیندیشیم باید به دنبال مرکزی معتبر و پزشکی متخصص در این زمینه باشیم. چرا که عمل ختنه تنها یک بار در زندگی فرزند ما صورت می گیرد و اگر این کار بدون تخصص انجام شود می تواند عواقب ناخوشایندی در آینده برای فرزند ما داشته باشد.

در بسیاری از مراکز نامعتبر در ازای دریافت هزینه کمتر اقدام به ختنه نوزادان می کنند که خطر ابتلاء نوزاد به عفونت، کوتاهی پوست آلت، تنگی مجرای ادراری و … را در او زیاد می کنند. کلینیک تخصصی ختنه نوزادان تهران به مدیریت دکتر عباس معین با رعایت حال بیماران خود از نظر هزینه های درمانی اقدام به ختنه نوزادان می نماید. برای استعلام هزینه ختنه نوزاد در پردیس و یا سایر محلات تهران با شماره های ۰۲۱۷۶۷۰۰۹۱۹ و ۰۹۰۳۸۶۱۵۸۱۵ تماس بگیرید.

ختنه نوزاد در پردیس هزینه ختنه

کلام آخر

در این مطلب با موضوع ختنه نوزاد در پردیس در خدمت شما عزیزان بودیم و اطلاعاتی در زمینه ختنه حلقه و سنتی به شما ارائه کردیم. چنانچه در مناطق شمال، جنوب، شرق، غرب، مرکز تهران و یا شهرهای اطراف از قبیل دماوند، پردیس، رودهن، بومهن، پاکدشت، قیامدشت و … سکونت دارید می توانید از خدمات تخصصی ختنه نوزاد در مرکز یاهوسلامت بهره مند شوید.

تنها کافیست جهت رزرو نوبت با این مرکز تماس بگیرید و همه روزه می توانید از ساعت ۸ صبح تا ۲ بعدازظهر و ۴ عصر تا ۸ شب به کلینیک به آدرس تهرانپارس، بین فلکه دوم و چهارراه تیرانداز، نبش ۱۶۲ غربی پلاک ۱ واحد ۱ مراجعه نمایید.

یاهو سلامت ، کلینیک تخصصی ختنه نوزادان تهران

یاهو سلامت کلینیک تخصصی ختنه نوزادان در محله تهرانپارس تهران آماده ارائه خدمات ختنه توسط پزشک متخصص دکتر عباس معین و اجاره دستگاه زردی نوزادان به سرتاسر تهران می باشد. برای مشاهده ویدیوهای اتاق ختنه به اینستاگرام یاهوسلامت مراجعه کنید. 

فکر خود را اینجا بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo