ختنه مقالات علمی

ختنه نوزاد در نارمک

ختنه نوزاد در نارمک یاهوسلامت

ختنه نوزاد در نارمک

ختنه نوزاد در نارمک

ختنه نوزادان در گذشته بیش از اینکه جنبه بهداشتی داشته باشد ، جنبه مذهبی و فرهنگی داشت و در دین اسلام نیز بسیار به آن تاکید شده است. اما امروزه در بسیاری از جوامع فارغ از مذهب و فرهنگ ، انجام عمل ختنه پسران به دلیل مسائل پزشکی و زیبایی صورت می گیرد. به همین منظور روش های جدیدتری علاوه بر ختنه سنتی به این عرصه وارد شده است.

ختنه با حلقه و ختنه با لیزر دو روش جدید در ختنه نوزادان محسوب می شود. با این حال ختنه با هر روشی که انجام گیرد ، میزان تخصص و مهارت پزشک نتیجه نهایی را رقم می زند. چنانچه به تازگی صاحب فرزند پسری شده اید و قصد انجام ختنه برای او را دارید پیشنهاد ما به شما کلینیک تخصصی ختنه نوزادان تهران است.

ارائه خدمات ختنه ، درمان زردی نوزادان، واکسیناسیون، اجاره دستگاه زردی و … در این مرکز انجام می شود. چنانچه شما در هر یک از محله های تهران از جمله محله نارمک ساکن هستید می توانید از خدمات این کلینیک استفاده کنید.

این مرکز به مدیریت دکتر عباس معین متخصص نوزادان و کودکان اداره می شود و ختنه نوزادان و کودکان نیز توسط شخص ایشان انجام می گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو نوبت با شماره ۰۲۱۷۶۷۰۰۹۱۹ و ۰۹۰۳۸۶۱۵۸۱۵ تماس حاصل فرمایید.

انجام ختنه بدون درد، خونریزی و بیهوشی

ختنه نوزاد بدون درد ، بیهوشی و خونریزی در کلینیک تخصصی ختنه نوزادان تهران و توسط شخص پزشک متخصص نوزادان و کودکان دکتر عباس معین انجام می شود. ختنه با روش های سنتی و حلقه در این کلینیک انجام می شود و نوزاد و کودک دلبند شما در آرامش کامل این مرحله را طی خواهد نمود. انتخاب روش ختنه با والدین نوزاد و کودک است و هر دو روش در نهایت مهارت و تخصص انجام می شود و نوزاد دلبند شما متوجه دردی نخواهد شد.

ختنه نوزاد در نارمک به روش سنتی

مزایای ختنه نوزادان پسر

  • کاهش ابتلا به عفونتهای ادراری (UTI)
  • کاهش خطر ابتلا به سرطان آلت
  • کاهش ابتلاء به بیماریهای منتقله از راههای جنسی نظیر ایدز و هپاتیت
  • کاهش احتمال بروز بیماریهای پوستی نظیر بالانیت
  • کمک به رعایت بهداشت در ناحیه آلت تناسلی
  • کمک به ظاهر بهتر آلت

کدام روش ختنه بهتر است؟

همانطور که می دانید ختنه به روشهای سنتی، حلقه و لیزر انجام می شود. در مورد اینکه کدام روش ختنه بهتر است باید گفت که پزشک با توجه به سن کودک و شرایط او نوع روش ختنه را تعیین می کند. ختنه به روش حلقه ساده تر است و همچنین احتمال خونریزی در آن کمتر می باشد ولی این روش اغلب تا شش ماهگی قابل انجام است.

البته در برخی مواقع می توان تا سنین بالاتر نیز از روش حلقه استفاده کرد. در مورد مراقبتهای پس از ختنه نیز تفاوت خاصی بین دو روش سنتی و حلقه وجود ندارد. معمولا برای پیشگیری از عفونت چند روز آنتی بیوتیک برای نوزاد یا کودک تجویز می شود. پس از ختنه با حلقه نیازی به پانسمان نیست و روز دوم نیز میتوان کودک را حمام کرد.

برای جلوگیری از ضربه، تماس با لباس و ایجاد آلودگی بهتر است از محافظ ختنه برای نوزاد یا کودک خود استفاده کنید. محافظ ختنه در کلینیک یاهوسلامت موجود است و برای تهیه محافظ ختنه می توانید با شماره های ۰۲۱۷۶۷۰۰۹۱۹ و یا ۰۹۰۳۸۶۱۵۸۱۵ تماس بگیرید.

ختنه نوزاد در نارمک بروش سنتی

ختنه نوزاد در نارمک

اگر تصمیم به ختنه نوزاد خود دارید پیشنهاد ما به شما کلینیک تخصصی ختنه نوزادان تهران به مدیریت دکتر عباس معین متخصص نوزادان و کودکان است. اهالی محترم محله نارمک، تهرانپارس، حکیمیه، افسریه و … می توانند به راحتی و با صرف وقت و زمان کم به کلینیک واقع در تهرانپارس بین فلکه دوم و چهارراه تیرانداز ، نبش ۱۶۲ غربی ، پلاک یک ، واحد یک مراجعه نمایند.

کلینیک تخصصی ختنه نوزادان تهران پذیرای بیماران گرامی از سراسر شهر تهران و شهرستان های اطراف از قبیل رودهن، بومهن، پاکدشت، قیامدشت و … می باشد.

نوبت گیری ختنه نوزاد در نارمک

نوبت گیری برای ختنه نوزاد در نارمک و سایر محلات شهر تهران به صورت تلفنی و حضوری امکان پذیر است. شما می توانید همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۲ بعدازظهر و ۴ عصر تا ۸ شب برای رزرو نوبت تماس گرفته و یا به صورت حضوری به مطب مراجعه کنید.

ختنه نوزاد در نارمک بدون خونریزی

بهترین مرکز ختنه نوزاد در نارمک

اگر شما بعنوان والدین در جستجوی کلینیکی برای ختنه نوزاد خود هستید باید به نکاتی در این زمینه دقت کنید. اولین نکته اینکه مطمئن شوید عمل ختنه تنها توسط شخص پزشک متخصص انجام شود و این کار به دست پرستار، دستیار پزشک و … سپرده نشود. نکته دوم دقت به حفظ بهداشت و تمیز بودن مرکز بهداشتی است.

کلیه لوازم و ابزارهایی که برای انجام ختنه استفاده می شوند باید کاملا استریل باشند تا نوزاد را درگیر عفونت های پس از ختنه نکنند. پیشنهاد ما به شما کلینیک تخصصی ختنه نوزادان تهران به مدیریت دکتر عباس معین است. دکتر معین با بیش از دو دهه تجربه و تخصص در زمینه ختنه نوزادان بهترین گزینه برای انجام عمل ختنه نوزاد شما خواهد بود.

یاهو سلامت ، کلینیک تخصصی ختنه نوزادان تهران

یاهو سلامت کلینیک تخصصی ختنه نوزادان در محله تهرانپارس تهران آماده ارائه خدمات ختنه توسط پزشک متخصص دکتر عباس معین و اجاره دستگاه زردی نوزادان به سرتاسر تهران می باشد. برای مشاهده ویدیوهای اتاق ختنه به اینستاگرام یاهوسلامت مراجعه کنید. 

فکر خود را اینجا بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo