ختنه مقالات علمی

ختنه نوزاد در شرق تهران

ختنه نوزاد در شرق تهران کلینیک یاهوسلامت

ختنه نوزاد در شرق تهران

ختنه نوزاد در شرق تهران

ختنه عملی سرپایی است که در آن بخشی از پوست اضافه اطراف آلت بریده می شود و سپس توسط بخیه دو قسمت بریده شده به هم متصل می گردد. ختنه از هزاران سال پیش تاکنون در جوامع مختلف انجام می شده و بیشتر علت مذهبی و سنتی داشته است. اما امروز علاوه بر دلایل مذهبی و سنتی، مزایای پزشکی نیز برای عمل ختنه شناخته شده است.

ختنه نوزاد در کشور ما اغلب در سنین کم و قبل از شش ماهگی یا یک سالگی انجام می شود. البته توصیه پزشکان برای انجام ختنه ۲۰ تا ۵۰ روزگی نوزاد می باشد که پوست اضافه اطراف آلت ظریف تر است و انجام عمل ختنه بهتر و بهبود آن سریعتر است. علاوه بر این در این سن نوزاد تحرک زیادی ندارد و مراقبت های پس از ختنه راحت تر صورت می گیرد.

در این مقاله قصد داریم به موضوع ختنه نوزاد در شرق تهران بپردازیم. کلینیک تخصصی ختنه نوزادان تهران (یاهوسلامت) واقع در محدوده شرق تهران شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند. برای رزرو نوبت ختنه برای نوزاد و کودک خود می توانید با شماره های ۰۲۱۷۶۷۰۰۹۱۹ و ۰۹۰۳۸۶۱۵۸۱۵ تماس حاصل نمایید.

بهترین دکتر ختنه نوزاد در شرق تهران

بی شک انتخاب پزشک متخصص برای انجام عمل ختنه بسیار مهم است چرا که این عمل تنها یک بار در زندگی فرزند شما انجام می شود و باید این کار را به متخصص در این امر سپرد. داشتن تجربه در زمینه ختنه نوزاد نیز بسیار مهم و اساسی است.

دکتر عباس معین متخصص نوزادان و کودکان بیش از ۲۲ سال است که در زمینه ارائه خدمات پزشکی به نوزادان و کودکان از قبیل ختنه به روش حلقه و سنتی، درمان زردی، درمان تنگی مجرای ادراری، واکسیناسیون ، شنوایی سنجی و … مشغول فعالیت هستند و بدون تردید یکی از بهترین پزشکان در این حوزه می باشند.

چنانچه تمایل دارید ختنه بدون درد و خونریزی را در محیطی آرام برای فرزند خود فراهم کنید پیشنهاد ما به شما کلینیک یاهوسلامت است. انجام عمل ختنه توسط شخص آقای دکتر معین انجام می شود و در هر دو روش سنتی و حلقه ، فرزند شما دردی را متحمل نخواهد شد. برای رزرو نوبت با شماره های کلینیک تماس حاصل نمایید.

ختنه نوزاد در شرق تهران با روش حلقه

ختنه نوزاد در شرق تهران به روش سنتی

ختنه به روش سنتی همان روشی است که هزاران سال است در حال انجام است و در آن پوست اطراف آلت با تیغ جراحی بریده می شود. این روش در گذشته با خونریزی همراه بود ولی امروزه با استفاده از روش ها و متدهای جدید تنها یک الی دو قطره خون از محل برش خارج می شود که اصلا قابل توجه نیست.

در این روش دو طرف پوست برش خورده بخیه می خورد و پانسمان روی آن قرار می گیرد. برای نگهداری و مراقبت بیشتر بهتر است از کاپ یا محافظ ختنه استفاده شود تا تماس لباس و دست موجب درد و یا عفونت نشود. برای خرید محافظ ختنه می توانید با کلینیک یاهوسلامت نماینده مرکزی محافظ ختنه لاجورد تماس بگیرید.

ختنه نوزاد با روش حلقه در شرق تهران

ختنه نوزاد به روش حلقه چند دهه است که ابداع شده و در این روش نیازی به استفاده از تیغ جراحی نیست. در این روش با استفاده از حلقه و نخ پوست اضافه اطراف آلت در معرض فشار قرار می گیرد و در عرض چند روز به دلیل عدم امکان خونرسانی به این قسمت، پوست اضافه خشک شده و از قسمت سر آلت جدا می شود.

این روش بدون درد و خونریزی انجام می شود و نیازی به پانسمان ندارد. اما استفاده از کاپ یا محافظ ختنه در این روش نیز توصیه می شود چرا که تماس یا فشار به قسمت ختنه شده در حین در آغوش کشیدن نوزاد می تواند برای او دردناک باشد.

محافظ ختنه علاوه بر اینکه از وارد آمدن فشار به قسمت ختنه شده جلوگیری می کند از تماس لباس و بدن با این قسمت خودداری کرد و از عفونت این قسمت جلوگیری می کند. برای رزرو نوبت ختنه به روش حلقه و یا تهیه محافظ ختنه با شماره های ۰۲۱۷۶۷۰۰۹۱۹  و ۰۹۰۳۸۶۱۵۸۱۵ تماس بگیرید.

ختنه نوزاد در شرق تهران با روش سنتی

تخصصی ترین مرکز ختنه شرق تهران کجاست؟

اگر در محدوه شرق تهران به دنبال کلینیکی معتبر برای انجام ختنه فرزند خود هستید کلینیک تخصصی ختنه نوزادان تهران (یاهوسلامت) بهترین انتخاب شما خواهد بود. این مرکز توسط دکتر عباس معین متخصص اطفال اداره می شود و کلیه اقدامات پزشکی توسط شخص ایشان و نه دستیارانشان انجام می شود.

شما علاوه بر خدمات پزشکی نظیر ختنه (سنتی و حلقه)، درمان زردی، اجاره دستگاه زردی، تست زردی، واکسیناسیون، شنوایی سنجی، درمان تنگی مجرای اداری، جراحی های سرپایی و … می توانید از خدمات زیبایی نظیر پیرسینگ، سوراخ کردن گوش و … نیز در این کلینیک بهره مند شوید.

آدرس کلینیک واقع در محله تهرانپارس، مابین فلکه ۲ و چهارراه تیرانداز، نبش خیابان ۱۶۲ غربی، پلاک یک واحد یک میباشد. ساعات کاری کلینیک نیز از ساعت ۸ صبح الی ۲ بعدازظهر و از ۴ عصر الی ۸ شب میباشد. جهت رزرو نوبت با شماره های ۰۹۰۳۸۶۱۵۸۱۵ و ۰۲۱۷۶۷۰۰۹۱۹ تماس بگیرید.

هزینه ختنه نوزاد در شرق تهران

هزینه ختنه نوزاد با روش های گوناگون متفاوت است. پزشک متخصص با توجه به سن نوزاد یا کودک، وضعیت جسمانی و اندازه آلت و ترجیح والدین اقدام به انتخاب یک روش از انواع روش های ختنه می کند. برای اطلاع از هزینه ختنه نوزاد در شرق تهران می توانید با کلینیک تخصصی ختنه نوزادان تهران تماس حاصل نمایید.

ختنه نوزاد در شرق تهران در بهترین کلینیک

کلام آخر

در این مقاله با عنوان ختنه نوزاد در شرق تهران در مورد ختنه به روش سنتی و حلقه در کلینیک تخصصی ختنه نوزادان تهران (یاهوسلامت) مطالبی آموختیم. همچنین با یاهوسلامت به عنوان مرکزی معتبر برای دریافت خدمات پزشکی و زیبایی در شرق تهران آشنا شدیم. شما در هر محدوده ای از شهر تهران و یا شهرستانهای اطراف که ساکن هستید می توانید از خدمات پزشکی کلینیک یاهوسلامت بهره مند شوید.

با توجه به اینکه نوزادان و کودکان در محیط های درمانی اغلب بی قراری می کنند لازم است قبل از مراجعه به کلینیک نسبت به رزرو تلفنی اقدام نمایید تا در وقت حضور در کلینیک معطلی کمتری داشته باشید.

یاهو سلامت ، کلینیک تخصصی ختنه نوزادان تهران

یاهو سلامت کلینیک تخصصی ختنه نوزادان در محله تهرانپارس تهران آماده ارائه خدمات ختنه توسط پزشک متخصص دکتر عباس معین و اجاره دستگاه زردی نوزادان به سرتاسر تهران می باشد. برای مشاهده ویدیوهای اتاق ختنه به اینستاگرام یاهوسلامت مراجعه کنید. 

فکر خود را اینجا بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo