ختنه مقالات علمی

ختنه نوزاد در دماوند

ختنه نوزاد در دماوند کلینیک یاهوسلامت

ختنه نوزاد در دماوند

ختنه نوزاد در دماوند 

ختنه نوزاد در دماوند در کلینیک تخصصی ختنه نوزادان تهران به مدیریت دکتر عباس معین متخصص کودکان و نوزادان با بیش از ۲۲ سال سابقه در زمینه ختنه سنتی و حلقه انجام می شود. چنانچه ساکن شهرهای اطراف تهران از قبل دماوند، پردیس، رودهن، بومهن، پاکدشت ، قیامدشت و … هستید و یا در داخل شهر تهران و در مناطق مختلف آن زندگی می کنید یکی از بهترین مراکزی که می توانید برای ختنه خود انتخاب کنید کلینیک تخصصی ختنه نوزادان تهران است.

برای رزرو نوبت ختنه نوزاد در دماوند می توانید از طریق شماره تلفن های ۰۲۱۷۶۷۰۰۹۱۹ و ۰۹۰۳۸۶۱۵۸۱۵ اقدام نمایید. در ادامه بیشتر با ختنه نوزاد در دماوند آشنا می شویم پس با یاهوسلامت همراه باشید.

بهترین زمان ختنه نوزاد چه زمانی است؟

برخی والدین ترجیح می دهند در بدون تولد نوزاد در بیمارستان اقدام به ختنه کنند ولی توصیه پزشکان برای انجام ختنه با حلقه بین ۲۰ تا ۵۰ روزگی نوزاد است. اگر به تازگی صاحب نوزاد پسر شده اید و تا این زمان اقدام به ختنه او نکرده اید تا شش ماهگی نیز وقت مناسبی برای ختنه است. 

توصیه اغلب پزشکان ختنه نوزاد زیر یک سال است چرا که پوست نوزاد یا کودک در این سن ظریف است و او خاطره ناخوشایندی از این عمل در آینده نخواهد داشت. دکتر عباس معین که سالهاست در زمینه ختنه نوزادان و کودکان سابقه و تجربه درخشان دارد، آماده ارائه خدمات انجام ختنه سنتی و حلقه می باشد. شما می توانید برای مشاهده ویدیوهای اتاق ختنه به اینستاگرام دکتر عباس معین مراجعه نمایید. 

در هر دو روش که توسط ایشان انجام می شود نوزاد و کودک شما متوجه دردی نخواهد شد چرا که ختنه با بی حسی موضعی انجام می شود. خونریزی در روش سنتی نیز در حداقل ممکن و در حد یک الی دو قطره است که جای هیچگونه نگرانی برای والدین گرامی نمی باشد.

ختنه نوزاد در دماوند بروش حلقه

هزینه ختنه نوزاد در دماوند

ختنه نوزاد در دماوند شامل ختنه سنتی و حلقه می شود. با توجه به اینکه از کدام روش برای ختنه نوزاد و کودک استفاده شود هزینه آن متفاوت خواهد بود. همچنین کیفیت خدمات کلینیک در هزینه ختنه نوزاد در دماوند موثر است.

کلینیک تخصصی ختنه نوزادان تهران به مدیریت دکتر عباس معین متخصص کودکان و نوزادان آماده ارائه خدمات پزشکی مربوط به نوزادان و کودکان از جمله ختنه حلقه و سنتی، اجاره دستگاه زردی، درمان زردی، واکسیناسیون، سوراخ کردن گوش و … می باشد.

برای اطلاع از هزینه ختنه نوزاد در دماوند و سایر نقاط تهران و رزرو نوبت جهت ختنه با شماره های ۰۲۱۷۶۷۰۰۹۱۹ و ۰۹۰۳۸۶۱۵۸۱۵ تماس حاصل نمایید.

ختنه نوزاد در دماوند به روش حلقه

در ختنه به روش حلقه ، پزشک حلقه ای تنگ را بالای آلت نوزاد در قسمت کلاهک قرار داده و بعد با نخ آن را گره می زند. در نتیجه پوست اضافه سر آلت به مرور و در عرضه چند روز به دلیل عدم خونرسانی به این قسمت خشک شده و از سر آلت جدا می گردد. معمولا بین ۶ تا ۱۲ روز این فرآیند به طول می انجامد.

معمولا از روش حلقه برای نوزادان و کودکان با سنین پایین استفاده می شود ولی به صلاحدید پزشک و نوع آناتومی آلت می توان در سنین بالاتر نیز از روش حلقه برای ختنه استفاده کرد. اگر در محدوده دماوند ساکن هستید می توانید برای ختنه نوزادان و کودکان خود به کلینیک تخصصی ختنه نوزادان تهران مراجعه نمایید.

قبل از مراجعه با تلفن های ۰۲۱۷۶۷۰۰۹۱۹ و ۰۹۰۳۸۶۱۵۸۱۵ تماس گرفته و نسبت به رزرو نوبت اقدام کنید تا در وقت حضور در کلینیک معطلی نداشته باشید.

ختنه نوزاد در دماوند هزینه ختنه به روش حلقه

ختنه نوزاد در دماوند به روش سنتی

در ختنه به روش سنتی پس از بی حسی موضعی آلت ، پوست اطراف کلاهک توسط تیغ جراحی بریده شده و بخیه می شود. این روش با اندکی خونریزی همراه است که جای هیچگونه نگرانی نیست. در کلینیک تخصصی ختنه نوزادان تهران متدی برای ختنه سنتی استفاده می شود که تنها یک الی دو قطره خون در وقت ختنه سنتی خارج می گردد که اصلا قابل ملاحظه نیست.

پس والدین محترم لازم است در این مورد نگرانی به خود راه ندهند. ختنه سنتی را می توان در هر سنی از بدو تولد تا سنین بالا انجام داد و محدودیت سنی در این روش وجود ندارد. برای ختنه سنتی فرزند خود می توانید با کلینیک تخصصی ختنه نوزادان تهران به شماره های ۰۲۱۷۶۷۰۰۹۱۹ و ۰۹۰۳۸۶۱۵۸۱۵ تماس بگیرید و نوبت خود را رزرو کنید.

ختنه نوزاد در دماوند در بهترین کلینیک تهران

بهترین کلینیک ختنه نوزاد در دماوند

اگر در محدوده دماوند ساکن هستید احتمالا به دنبال کلینیکی نزدیک به محل زندگی خود برای ختنه نوزادتان هستید. دلیل این امر را نیز کمتر اذیت شدن نوزاد در طول مسیر می دانید. اما انتخاب یک کلینیک معتبر و سپردن ختنه نوزاد به پزشک متخصص و باتجربه از مسیری که قرار است از خانه تا کلینیک طی کنید مهمتر است.

کلینیک تخصصی ختنه نوزادان تهران (یاهوسلامت) در محدوده تهرانپارس تهران واقع شده که شما می توانید با صرف مدت زمان نه چندان زیاد خود را به آنجا برسانید. فقط خاطرنشان می کنیم که قبل از حضور در کلینیک نسبت به رزرو نوبت با شماره های ۰۲۱۷۶۷۰۰۹۱۹ و ۰۹۰۳۸۶۱۵۸۱۵  اقدام نمایید.

ختنه سنتی بهتر است یا حلقه؟

این سوال که ختنه سنتی بهتر است یا حلقه برای اغلب والدین پیش می آید. ختنه سنتی همانطور که از نامش پیداست از گذشته های دور رواج داشته و به وسیله تیغ جراحی انجام می شود. امروزه با استفاده از مواد بی حسی نوزاد و کودک شما متوجه هیچگونه دردی در حین عمل ختنه نخواهد بود. در روش سنتی پوست اضافه اطراف کلاهک آلت با تیغ جراحی برش خورده و با چند بخیه پوست دو طرف به هم متصل می شود.

در روش حلقه ، تیغ جراحی به کار نمی رود و خونریزی وجود ندارد. در این روش با کمک حلقه و نخ مخصوص پوست اضافه آلت تحت فشار قرار گرفته و بعد از چند روز در اثر عدم خونرسانی خشک شده و از آلت جدا می شود. این روش نیز با بی حسی انجام می شود و دردی را متوجه کودک و نوزاد شما نمی کند.

ختنه سنتی و حلقه هر دو روش های بسیار خوبی برای ختنه هستند و شما بیش از حساسیت روی نوع ختنه باید در انتخاب پزشک متخصص حساسیت داشته باشید. دکتر عباس معین که بیش از دو دهه در زمینه ختنه نوزادان به هر دو روش سنتی و حلقه فعالیت نموده با توجه به سن نوزاد و کودک، وضعیت فیزیکی آلت و در نهایت ترجیح والدین اقدام به انتخاب یکی از دو روش ختنه برای نوزاد و کودک شما می کند. پس در این زمینه نیازی به نگرانی برای انتخاب یکی از دو روش نیست.

ختنه نوزاد در دماوند نکات پس از ختنه

بهترین دکتر ختنه نوزاد در دماوند

اغلب والدین که قصد ختنه نوزاد خود را دارند دغدغه انتخاب پزشک حاذق در این زمینه را دارند. در پاسخ به این سوال که بهترین دکتر ختنه نوزاد در دماوند کیست باید گفت دکتر عباس معین متخصص نوزادان و کودکان با ۲۲ سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات به نوزادان و کودکان از بهترین پزشکان جهت انجام ختنه نوزادان می باشند.

از جمله خدمات پزشکی ایشان در کلینیک تخصصی یاهوسلامت می توان به ختنه به روش حلقه و سنتی، درمان زردی نوزادان، تست زردی نوزادان، انجام واکسیناسیون، ترمیم تنگی مجرای ادراری، شنوایی سنجی، جراحی های سرپایی، سوراخ کردن گوش و … اشاره کرد. شما می توانید برای مشاهده نمونه کارها و فضای کلینیک و اتاق ختنه به اینستاگرام دکتر عباس معین مراجعه نموده و ویدیوهای مربوطه را مشاهده نمایید.  

رزرو نوبت ختنه نوزاد در دماوند

برای رزرو نوبت ختنه در کلینیک تخصصی نوزادان تهران (یاهوسلامت) می توانید همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۲ بعدازظهر و ۴ عصر تا ۸ شب با شماره تلفن های ۰۲۱۷۶۷۰۰۹۱۹ و ۰۹۰۳۸۶۱۵۸۱۵ تماس حاصل نمایید. اکیدا توصیه می کنیم که حتما رزرو نوبت را قبل از مراجعه به کلینیک انجام دهید تا در وقت مراجعه به کلینیک معطلی زیادی نداشته باشید.

مجهزترین مرکز ختنه نوزاد در دماوند

کلینیک تخصصی ختنه نوزادان تهران (یاهوسلامت) یکی از مجهزترین کلینیک های انجام ختنه در تهران است. کلیه تجهیزات پزشکی و لوازم مصرفی کاملا استریل بوده و امکان انتقال هیچگونه عفونتی در حین عمل ختنه وجود ندارد. چنانچه شما بعنوان والدین مراقبت های لازم پس از ختنه را به درستی انجام دهید می توانید مطمئن باشید که نوزاد شما در روزهای پس از ختنه دچار هیچ عفونت و مشکلی نخواهد شد.

همچنین استفاده از لوازمی نظیر محافظ ختنه می تواند از عفونت محل ختنه به دلیل تماس دست و پا یا لباس نوزاد به قسمت آلت جلوگیری کند. شما می توانید محافظ ختنه را از کلینیک تخصصی ختنه یاهوسلامت تهیه نمایید.

ختنه نوزاد در دماوند با قیمت مناسب

مشاهده ویدیو ختنه نوزاد در دماوند

اگر تمایل دارید با فضای کلینیک یاهوسلامت و اتاق ختنه در کلینیک یاهوسلامت بیشتر آشنا شوید و یا قصد مشاهده ویدیوهای انجام ختنه توسط دکتر عباس معین را دارید به اینستاگرام دکتر معین مراجعه نمایید. با مشاهده این ویدیوها ترس شما والدین از ختنه نوزاد و به تعویق انداختن آن از بین می رود. منتظر شما والدین گرامی و نوزاد یا کودک دلبندتان در کلینیک تخصصی ختنه نوزادان تهران هستیم. 

کلام آخر

در این مقاله با ختنه نوزاد در دماوند به روش های سنتی و حلقه و همچنین کلینیک تخصصی ختنه نوزادان تهران به مدیریت دکتر عباس معین متخصص اطفال آشنا شدیم. چنانچه در شهرهای اطراف تهران ساکن هستید می توانید همچون شهروندان تهرانی از خدمات کلینیک تخصصی ختنه نوزادان تهران (یاهوسلامت) بهره مند شوید.

کافیست با شماره های کلینیک تماس گرفته و پس از رزرو نوبت ، در تاریخ و ساعت مقرر به آدرس تهرانپارس، بین فلکه دوم و چهارراه تیرانداز، نبش ۱۶۲ غربی، پلاک یک واحد یک مراجعه نمایید. جهت مشاهده ویدیوهای اتاق ختنه در کلینیک یاهوسلامت و سایر خدمات کلینیکی به اینستاگرام ما مراجعه کنید.

یاهو سلامت ، کلینیک تخصصی ختنه نوزادان تهران

یاهو سلامت کلینیک تخصصی ختنه نوزادان در محله تهرانپارس تهران آماده ارائه خدمات ختنه توسط پزشک متخصص دکتر عباس معین و اجاره دستگاه زردی نوزادان به سرتاسر تهران می باشد. برای مشاهده ویدیوهای اتاق ختنه به اینستاگرام یاهوسلامت مراجعه کنید. 

فکر خود را اینجا بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo