ختنه مقالات علمی

ختنه نوزاد در افسریه

ختنه نوزاد در افسریه یاهوسلامت

ختنه نوزاد در افسریه

ختنه نوزاد در افسریه

اگر به دنبال مرکزی برای ختنه نوزاد در افسریه و محلات شرق تهران هستید پیشنهاد ما به شما کلینیک تخصصی ختنه نوزادان تهران به مدیریت دکتر عباس معین است. دکتر معین که متخصص اطفال هستند بیش از ۲۲ سال سابقه در زمینه ختنه نوزادان به روش های سنتی و حلقه دارند.

انجام ختنه به هر دو روش توسط ایشان بدون درد و خونریزی و با بی حسی موضعی انجام می شود. نوزاد یا کودک شما در حین ختنه متوجه درد نشده و شما نیز بعنوان والدین می توانید نگرانی خود را از انجام این عمل کنار بگذارید.

جهت هماهنگی و رزرو نوبت می توانید به سایت مراجعه نموده و یا با شماره تلفن های ۰۲۱۷۶۷۰۰۹۱۹ و ۰۹۰۳۸۶۱۵۸۱۵ تماس حاصل فرمایید.

ختنه تخصصی به روش سنتی با ۲۲ سال تجربه

از آنجا که برخی از پدران امروزی ختنه در کودکی را با خاطره ای دردناک به یاد می آورند معمولا رغبتی به ختنه سنتی برای فرزندشان نشان نمی دهند. اولا توصیه ما به شما اینست که ختنه نوزاد خود را بین ۲۰ تا ۵۰ روزگی انجام دهید و در شرایط خاص نهایتا تا شش ماهگی نسبت به انجام آن اقدام کنید چرا که نوزاد خاطره ای از این موضوع نخواهد داشت.

ثانیا اگر ختنه سنتی به صورت تخصصی انجام شود درد و ناراحتی را برای نوزاد یا کودک شما به دنبال نخواهد داشت. ثالثا در کلینیک تخصصی ختنه نوزادان تهران به مدیریت دکتر عباس معین (متخصص نوزادان و کودکان) انجام ختنه سنتی با روشی نوین و مختص آقای دکتر ، بدون درد و تنها با بی حسی موضعی و با کمترین میزان خونریزی (در حد یک یا دو قطره) انجام می شود.

پس شما والد گرامی که رغبت به ختنه سنتی برای فرزند خود دارید ولی ترس از درد و خونریزی مانع از انتخاب این روش می شود دیگر نگران نباشید.

ختنه نوزاد در افسریه به روش حلقه

ختنه نوزاد در افسریه به روش حلقه

ختنه به وسیله حلقه که نسبت به روش ختنه سنتی ، روشی جدید و نوین به حساب می آید اغلب برای نوزادان و کودکان چندماهه به کار برده می شود. دلیل این امر هم نازک بودن پوست نوزاد در اوایل تولد و امکان استفاده از این روش برای جدا کردن پوست اطراف کلاهک آلت به وسیله حلقه است.

در سنین بالاتر از هر دو روش می توان برای ختنه استفاده کرد که انتخاب روش به صلاحدید پزشک و وضعیت جسمی کودک تعیین می شود. برای ختنه نوزاد در افسریه به روش حلقه و یا سنتی می توانید به کلینیک تخصصی ختنه نوزادان تهران واقع در تهرانپارس مراجعه نموده و اقدام به ختنه نوزاد و کودک خود نمایید.

روش ختنه با حلقه با بی حسی موضعی و بدون درد و خونریزی انجام می شود. برای هماهنگی و رزرو نوبت با شماره های ۰۹۰۳۸۶۱۵۸۱۵ و ۰۲۱۷۶۷۰۰۹۱۹ تماس بگیرید.  

بهترین کلینیک ختنه نوزاد در افسریه کجاست؟

اگر در محله افسریه یا سایر محله های شرق و جنوب شرق تهران ساکن هستید و یا در شهرستانهای اطراف تهران نظیر پاکدشت، قیامدشت، دماوند و … سکونت دارید برای ختنه نوزادان خود می توانید به کلینیک تخصصی ختنه نوزادان تهران واقع در تهرانپارس، بین فلکه ۲ و چهارراه تیرانداز، نبش خیابان ۱۶۲ غربی ، پلاک یک واحد یک مراجعه نمایید.

ساعات کاری کلینیک همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲ بعدازظهر و ۴ عصر الی ۸ شب می باشد. قبل از مراجعه حضوری به کلینیک با شماره های ۰۹۰۳۸۶۱۵۸۱۵ و ۰۲۱۷۶۷۰۰۹۱۹ تماس گرفته و نسبت به رزرو نوبت اقدام نمایید تا در زمان حضور در کلینیک معطلی نداشته باشید.

ختنه نوزاد در افسریه به روش سنتی

کلام آخر

در این مطلب با عنوان ختنه نوزاد در افسریه با انجام ختنه سنتی و حلقه در یکی از بهترین مراکز ختنه نوزادان در تهران آشنا شدیم. کلینیک یاهوسلامت (کلینیک تخصصی ختنه نوزادان تهران) با مدیریت دکتر عباس معین آماده ارائه خدمات مربوط به ختنه نوزادان به روش حلقه و سنتی با متدی نوین و بدون درد و خونریزی می باشد.

سایر خدمات مربوط به نوزادان از قبیل درمان زردی، اجاره دستگاه زردی، واکسیناسیون، سوراخ کردن گوش و … نیز در این کلینیک انجام می شود. برای مشاهده سایر خدمات این مرکز می توانید به سایت مراجعه نمایید.

یاهو سلامت ، کلینیک تخصصی ختنه نوزادان تهران

یاهو سلامت کلینیک تخصصی ختنه نوزادان در محله تهرانپارس تهران آماده ارائه خدمات ختنه توسط پزشک متخصص دکتر عباس معین و اجاره دستگاه زردی نوزادان به سرتاسر تهران می باشد. در اینستاگرام ما را دنبال کنید.

فکر خود را اینجا بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo