قوانین و مقررات

قوانین و مقررات عمومی استفاده از خدمات یاهوسلامت

ورود و ثبت نام در وب سایت یاهوسلامت در هنگام استفاده از خدمات ارائه شده یا ثبت سفارش از سایت به معنی آگاه بودن و پذیرش کلیه قوانین و مقررات تعیین شده توسط یاهوسلامت است. قوانین و مقرراتی که در این صفحه درج شده است جایگزین کلیه توافق های قبلی به حساب می آید. اگر در آینده تغییراتی در قوانین و مقررات یاهوسلامت ایجاد شود قوانین و مقررات جدید در همین صفحه بروز رسانی خواهد شد. کاربران توافق می کنند که استفاده از خدمات سایت یاهوسلامت به معنی پذیرش هرگونه تغییر در مقررات و قوانین است.

  • کاربران متعهد می گردند که از امکانات و خدمات سایت یاهوسلامت در جهت منافع شخصی خویش یا آسیب به منافع سایت استفاده نکنند. در صورت هرگونه آسیب مادی و معنوی به منافع سایت از جانب کاربر ، یاهوسلامت مجاز خواهد بود که ضمن قطع دسترسی کاربر مدنظر به حساب کاربری با مراجعه به مراجع ذیصلاح پیگیری قانونی را انجام داده و مطالبه خسارت از افراد خاطی را انجام دهد.
  • کلیه خدمات پزشکی که در سایت یاهوسلامت ارائه شده است به هیچ وجه جایگزین خدمات ویزیت حضوری و اورژانس نیست. کاربران در موارد ضروری پزشکی یا اورژانسی باید با شماره تلفن ۱۱۵ تماس بگیرند و یا مراجعه حضوری داشته باشند.
  • کلیه توصیه هایی که در سایت توسط پزشکان ارائه شده جنبه مشاوره دارد و نمی تواند تنها مرجع برای تصمیم گیری بیماران و کاربران باشد.
  • یاهوسلامت با بهره گیری از تکنولوژی های نوین ، ارتباط بین کاربران (بیماران) و پزشکان را ممکن می کند و تنها رابط میان پزشک و بیمار است و هیچ مسئولیت دیگری ندارد. همچنین این سایت برای پاسخگویی به سوالات بیماران و دستیابی به کیفیت بالای معاینات پزشکی همواره از پزشکان و متخصصانی که مورد تائید سازمان نظام پزشکی کشور هستند بهره می گیرد. بنابراین همه مسئولیت تجویزها و توصیه های ارائه شده توسط پزشکان به عهده خود پزشک بوده و سایت یاهوسلامت هیچ مسئولیتی را بابت عواقب تصمیم های کاربران ندارد. منظور از توصیه نیز هر گونه عمل، نوشتار یا گفتار است که از طرف پزشک به کاربران ارائه می گردد.
  • کاربران توجه داشته باشند که برای ارائه بهتر خدمات کلیه سوابق و اطلاعات پزشکی آنها در سرورهای این سایت ذخیره می گردد. کلیه اطلاعات کاربران بصورت کاملا محرمانه نگهداری شده و بدون اجازه کاربران اطلاعاتشان در سایت یا اپلیکیشن نمایش داده نمی شود.
  •  سایت یاهوسلامت به اطلاعات خصوصی و فردی کاربران احترام گذاشته و از آنها حفاظت می کند.
  • کلیه حقوق مرتبط با طراحی سایت، رابط کاربری و محتوای تولید شده روی سایت متعلق به یاهوسلامت است و هرگونه سوء استفاده و کپی برداری از آنها غیرقانونی می باشد.

قوانین و مقررات ثبت سفارش و استفاده از خدمات پس از فروش

  • همه هزینه های مربوط به ارسال سفارشها به عهده کاربر یا مشتری می باشد.
  • کاربر تا ۲۴ ساعت بعد از ثبت سفارش خود از طریق سایت میتواند از طریق تماس با یاهوسلامت نسبت به اصلاح اطلاعات و تغییر آنها اقدام کند.
  • کلیه تراکنش های مالی از طریق درگاههای اینترنتی و سامانه های بانکی صورت میگیرد ، سایت یاهوسلامت در فرآیند انتقال وجه ، افزایش اعتبار با کارتهای بانکی و … هیچ دسترسی به اطلاعات کارت بانکی کاربران و مشتریان خود ندارد.
  • تاکید میشود قانون حاکم بر قوانین و مقررات ذکر شده در این صفحه ، قوانین جمهوری اسلامی ایران است.
enemad-logo